Jak být na hráče příjemný

Pravidla a doporučení pro GM tým 3serveru.

Moderator:TWeak

mirra
Site Admin
Posts:971
Joined:Sat Mar 01, 2008 11:26 pm
Jak být na hráče příjemný

Postby mirra » Fri Feb 05, 2010 10:58 pm

Jak být na hráče příjemný?


Vytvořte si na to makra!!!

1)Pozdrav hráče je velmi důležitý. Je to jako, když příjdete do hnusného smradlavého pajzlu, nebo do nóbl restaurace, vy se musíte chovat jako v nóbl restauraci.

a) Zdravím, jsem GM *TvůjNick , jak ti můžu pomoci?
b)Ahoj, jsem GM, stalo se něco?
C)Zdravím, jsem GM 3serveru, je něco v nepořádku?
d) //Cokoliv v podobném znění, nijak neurážející hráče, něco co hráče potěší a předáte tomu člověku pozitivní náladu.Když mu pak předáte pozitivní náladu, tak máte jistotu, že vám to oplatí. Stejně tak to je s negativní náladou, proto nebuďte arogantní, nebuďte nepříjemní, vyplatí se vám to.


2)Hráč reaguje drze, vyvíjí nějaký odpor, uráží GM :
Opět nastupuje na řadu profesionalita.
A) Musím tě upozornit, že pokud se budeš chovat stejným způsobem, budu bohužel nucen přestat řešit tvůj problém, potrestat tě a ohlásit to.
B)Prosím klid, snažím se ti pomoci.
C)Když se budeš chovat stejným způsobem, nebudu ti moci pomoct.
D)Jsem nucen ti na základě platných pravidel 3serveru udělit trest za porušení pravidel. Pokud se odvoláš a bude to naprosto neoprávněné, obdržíš ještě tvrdší trest za zatěžování důležitých členů teamu.
E)Mluv prosímtě slušně, jinak budu nucen použít trestu a to bysme asi ani jeden z nás nechtěl.
F)S GM se mluví slušně, nechci tě trestat, proto věřím, že se budeš chovat slušně.
G) //A takovéto podobné slušně formulované hlášky...

3)Pokud nemáte čas :
A)Prosím chvilinku strpení.
B)Prosím vydrž, hned se ti budu věnovat, jakmile vyřídím hráče před tebou.
C)Budu tu za XY minut, momentík.
D)Omlouvám se, hned to bude.
E)Bohužel teď nemůžu, může to počkat?

4)Odcházíte ze hry:
A)Bohužel, je mi líto, můj čas se naplnil. Napiš kdyžtak ticket a první GM které půjde do hry tě expresně vyřídí.
B)Omlouvám se, musím jít off, napiš ticket, někdo tě jistě vyřídí.Díky za pochopení a čau
C)Ahoj, zrovna mi skončila služba.Použíj prosím ticket, pomůže ti někdo jiný.
D)// všimněte si jak to jde slušně, nenásilně a nikoliv tak, jak to někteří z vás dělají, beze slov apod...

5)Po vyřízení hráče:
A) Užíj si hru, já jdu řešit dalšího hráče, čau
B)Hotovo, pokud bude jakýkoliv problém, napiš prosím ticket.
C)//Snad nejste tak hloupí, abyste nebyli schopni slušně hráči odpovědět, že je to hotovo.

6)Nestíháte:
A)Omlouvám se, nestíhám, napiš prosím ticket.Děkuji za pochopení.
B)Ahoj, nestíhám, napiš prosím ticket.
C)Ahoj, nestíhám, jak podat ticket ti poradí hráči na hlavním chatu nebo na webu serveru.
D)Ahoj, bohužel nestíhám nápor hráčů, vše potřebné zjistíš na webu http://www.3server.cz nebo si kdyžtak podej ticket.Děkuji za pochopení.
E)//Opět příklad, jak to jde říct profesionálně.

Vždycky když vám hráč něco říká, snažte si ho představit, jako kdyby měl fajn náladu, že vtipkuje, nevíte jakou má takový člověk náladu, proto na něj hned nebuďte nepříjemní, když mu něco nefunguje, to on je náš hráč a náš hráč, náš pán, takže vy ať chcete, nebo nechcete, musíte se k němu chovat příjemně. Je lepší mít pocit, že jste pro to udělali vše, než pak mít výčitky svědomí, že jste ho seřvali.

Jak si nenechat nadávat hráčem ale zároveň ho sklidnit i bez trestu?
1)Pokud někdo zvyšuje hlas, VY jako GM to být nesmíte!
2)Reagujte PROFESIONÁLNĚ!
3)Pokud hráči nemůžete pomoci, nasměrujte ho někam, kde mu pomůže někdo jiný.
4)Pokud hráč reaguje neadekvátně a je nepříjemný, napište mu větu ve smyslu : prosím o klid, jinak budu nucen tě potrestat za neadekvátní chování.
5)Pamatujte si, že vy jste tu GM a vy máte právo trestat, ale dobrý GM se vyhne i bez nutnosti trestat každého druhého hráče. Všimněte si, že vám však nijak nezakazuji hráče trestat.Jinak samozřejmě dle pravidel.
6)Pokud hráč napíše někomu, komu by psát neměl, napište mu, kam má propříště psát, proč tomu dotyčnému psát neměl a že za "otravování" členů, kterých se daná problematika netýka hrozí hráči trest dle pravidel. (čímž by si hráči měli moc dobře rozmyslet, komu píšou).

Ostatní rady a doporučení :
1)Pokud hráč napíše mě s něčím, s čím by měl psát GMku, automaticky neodpovídám, ne proto že bych nechtěl, ale proto aby se konečně hráči naučili nepsát adminovi s každou blbostí a naučit se psát adekvátním členům teamu, kteří mají danou problematiku na starost.
2)Kontrolujte se všichni navzájem.
3)Pokud nějaké GM dá ban, nepleťte se do toho, to GMko asi mělo důvod ban dát. A v případě, že se do toho chcete montovat, tak si vyslechněte oboje strany, dost dlouho a intenzivně přemýšlejte kdo asi měl pravdu, jestli hráč jenom nevyprovokoval GM, nebo naopak , zjistěte si povahu obou účastněných trestu (jak Gm, tak hráče) a takto se nenápadně dostaňte k závěru a v případě, že se jednalo o trest (dle pravidel) nižší než 1 týden, tak to nemá smysl řešit. Řešte to vždy tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Nejde to vždy, ale přiblížit se k tomu dá.

Return to “Zásady GM”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests