Žiadosť o post GM

Tak napiš :)

Moderator:TWeak

Rabitex
Unfriendly
Posts:2
Joined:Sun May 26, 2013 9:11 pm
Žiadosť o post GM

Postby Rabitex » Mon May 27, 2013 12:38 pm

Ahojte


Volám sa Dávid Moštenický, mám 16 rokov a bývam na Slovensku v meste Komárno. Študujem na Strednej Odbornej Škole, ktorá je zameraná na odbor Grafik Digitálnych medií. Moje hobby su: Basketbal, Floorball a programovanie. Do budúcnosti by som chcel byť programátorom alebo grafikom. WoW hrám cca už ten 3 rok, ale na deffenderi hrám iba 2 rok. GM som bol už na viacerých serveroch, nebudem to tu vymenovať, aby ste to náhodov nebrali za reklamu. Doteraz bola väčšina ľudí somnou spokojná. Čo sa týka GM commandov tak tie ovládam tak na 98%, základné na 100%. Momentálne ovládam naspamäť 4 jazyk a teraz sa učim 5.


WoW Kariéra/Minulosť:
- Ako som už písal, bol som GM a EM na viacerých serveroch. Doteraz boli somnou vždy spokojný a neboli namňa žiadné sťažnosti. Na deffenderi hrám už asi 2 rok. Hrám aj na BG ale hlavne teraz na FUNE. Nikdy som nedostal žiadný ban ani kick so servera. Jedine som asi raz dostal mute za spam vo worlde. Čo sa týka GM príkazov základné ovládam na 100% a tie vedlajšie ovládam na 80%. Na nemenovaných serveroch som skončil ako GM z dôvod ukončenia "zmluvy" na pol roka. Po pol roku som mal možnosť byť daľej GM alebo opustiť team, a nájsť si niaký iný. Dostal som aj 2x zlatú stuhu mesiaca za Najlepšieho GM na nemenovanom servery.


Skúsenosti s GM:
- Ako som už hovoril servery nebudem spomínať.

1. ****** (Mal som nastarosti GM a EM, Tickety a zábavu na servery)
2. ****** (Zábava na servery, Opravovanie bugov + Tickety)
3. ******* (Hlavný Developer, po čase Hlavný GM)



Čo môžem ponúknuť Deffe?
- Seriózne vystupovanie
- Oprávnené bany (žiadné bany, ktoré nemajú zmysel)
- Zdokonalovať sa v príkazoch
- Vysoká časová flexibilita (až 10 hodín denne)
- Nahlasovanie Bugov, Nefunkčných spellov, Questov atď....
- Vyjadrovanie na úrovni polodospelého
- Rozvíjanie Admin teamu