Adepti za měsíc Březen

Tak napiš :)

Moderator:TWeak

User avatar
Rohlik
Site Admin
Posts:702
Joined:Mon Oct 05, 2009 11:20 am
Adepti za měsíc Březen

Postby Rohlik » Fri Mar 23, 2012 2:51 pm

Dobrý den,rád bych se přidal do komunity GM hráču na serveru 3server.cz. Skušenosti s WoW mám asi 5let a příkazy ovládám.Dále ovládám český a slovenský jazyk popřípade neco z ruštiny nemčiny a hlavne angličtiny (například na překlady questú). Něco o mne: Jmenuju se ****** ****,je mi 25 let a rok pracuju jako inžinír v Ostravě. Vyhýbam se konfliktúm a s každým se slušne dohodnu. Ovladam prikazy jak sem psal uz nahore TC/2 a Mangos.Serveru nabízím aktivitu v pracovních dnech od 16:00 do 00:00 a přez víkendy od rána do večera. Postavy u Vás nemám ale rád si přenesu. Múžete mi psát sem na múj e-mail.Moje klady a zápory:


+ Velká aktivita
+ Kvalitne a dobre vykonávaná práce
+ Věk (25)
+ Znalost a komunikace


- Neumím se SkyEmu

Tohle je skrácene moje přihláška,doufám,že se vám zalíbí a dáte mě do testování.Budu čekat co nejrychlejší odpoveď.

***** *****
Verdikt: Bohužel nepřijat. V mailu mu chyběli předešle servery z kterých posbíral své zkušenosti a nebyl ochoten si zařídit ICQ.
Všici alíci se mi budou klanět!
User avatar
Rohlik
Site Admin
Posts:702
Joined:Mon Oct 05, 2009 11:20 am

Re: Adepti za měsíc Březen

Postby Rohlik » Fri Mar 23, 2012 2:55 pm

Dobrý den,
Mám zájem se na vašem serveru stát GM. Zkušenosti mám velké pracoval jsem na serveru (nemůžu uvést jakém). Je mi 21 let jsem z Drahan. Pokud mně budete chtít kontaktovat na e-mailovou adresu komu@kam.co. Můj account je ******. Prosím o zpětnou vazbu!

S pozdravem *******
Verdikt: Nepřijat. Velice krátky mail ve kterém není nic kromě věku, což je mi k ničemu bez ostatních údajů. Požádal jsem ho, ať info doplní, ale už se neozval.
Všici alíci se mi budou klanět!
User avatar
Rohlik
Site Admin
Posts:702
Joined:Mon Oct 05, 2009 11:20 am

Re: Adepti za měsíc Březen

Postby Rohlik » Fri Mar 23, 2012 3:09 pm

První email: